Skip to content

סידורי Edibles נשענים למוצרי קנבוס משכרים

סידורי Edibles נשענים למוצרי קנבוס משכרים

המותגים האכילים של החברה בת ה -25, הידועה בעיקר בזכות סידורי הפירות הטריים שלה שנמכרו תחת הסדרי האכילה באנר, קופצת קפיצה גדולה למוצרי קנבוס. החברה משיקה שוק המסחר האלקטרוני בשם Edibles.com שיכלול מוצרים המוסכמים ב- THC מבוסס קנבוס.

הפלטפורמה תציג מותגים ידועים מבוססי קנבוס, כמו חברות משקאות קאן ו- Ayrloom, יחד עם Wana Gummies, טיפות משנת 1906 ועוד. האתר יהיה גם מגודר לגיל.

תומאס ווינסטנלי הוותיק בתעשייה, סגן נשיא בכיר של Edibles.com, מוביל את ההשקה של חברת Edibles. ווינסטנלי שימש בעבר כמנהל השיווק הראשי של תיאוריית Wellness.

“אנחנו יכולים להגיע ל -70% מהאוכלוסייה בארה”ב באותו יום,” אמר ווינסטנלי. “אז זה הפך להיות מעניין באמת. יש לך את ה- IP הזה, אז יש לך את ההגשמה הזו ונקודת ההפצה הזו לארה”ב ואז אתה מוסיף את מנוע המסחר האלקטרוני והשיווק המסיבי הזה שהם פיתחו סביב סידורים אכילים.”

לדבריו, לחברה יש נכונות אמיתית לבנות מותג סביב מוצרים אמינים ובטוחים שנבדקו. זה גם רוצה להתמקד בתוצאות מבוססות בריאות.

זה לא הניסיון הראשון של החברה להיכנס לעסקי קנבוס. בשנת 2018 היא השיקה מוצר CBD אכיל, אך המכירות היו חסרות דעות. החברה מצאה את עצמה גם במאבק משפטי עם Green Thumb Industries, שהמותג האכיל שלה נקרא Incredibles, אך שתי החברות דחו את טענותיהן.

חנויות

בעוד שהחברה משיקה את פלטפורמת המסחר האלקטרוני, היא מתכננת גם קבוצה נפרדת של חנויות לבנים וטיט של קנבוס. הראשון ייפתח באטלנטה עם פריסה קטנה של 500 מטרים רבועים-אבל זה יאפשר לצרכנים לקנות בעיניים, אמר ווינסטנלי. המוצרים לא יהיו זמינים בחנויות הקמעונאיות העיקריות בנושא סידור Edibles.

“אנחנו הולכים לשמור על אלה ספרטניים ונגישים מאוד,” אמר ווינסטנלי. “אני חושב שזה יהיה קל יותר לצרכנים שיכולים לקנות עם העיניים שלהם ולראות הכל. אנחנו רוצים לגרום לזה להרגיש קצת יותר פרמיום ונגיש ולתת למישהו אלטרנטיבה לתחנת דלק או חנויות קנבוס קלות שחורות שנרחבות.”

בהנחה שזה הולך טוב, החברה צופה להתרחב באמצעות זיכיונות.

מנכ”ל המותגים האדיבים סומיה פריד זילבר אמר כי “תעשיית הקנבוס מתפתחת במהירות, אך הצרכנים עדיין עומדים בפני אתגרים עם תפיסה, חינוך ונגישות. “אנו מקלים מתמיד לצרכנים לגשת למוצרים פרימיום, עם מוצרים עם הנוחות שהם מצפים כיום.”

סוער בדרום

החברה מתכננת למקד את מרבית עסקיה במדינות דרום, כמו פלורידה וג’ורג’יה.

הפלטפורמה הושקה גם בטקסס השבוע, אפילו כשהמדינה שוקלת לאסור על מוצרי קנבוס כאלה לחלוטין. ווינסטנלי מאמין שאיסור כזה פשוט יביא את הצרכנים לשוק הבלתי חוקי של מוצרים שלא נבדקו.

הוא הוסיף כי החברה עובדת עם לוביסטים במדינה כדי לשכנע אותם כי מוצרים ממוקדים בריאותיים אלה טובים יותר עבור צרכנים לעומת מוצרים שלא נבדקו ולא מוסדרים.

“בסופו של דבר אנו עושים ככל האפשר כדי להשפיע על המדיניות,” הוא אמר, “אבל ברור שבסופו של יום, אנחנו לא יכולים לשלוט בזה.”

ברגע שהחברה כובשת את מדינותיה הראשוניות, היא בוחנת להתרחב לצפון ודרום קרוליינה ומניחה את היסודות למשלוח לאומי.

(tagstotranslate) סידורי אכיל

Source link

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×
זריזי
AI Chatbot
היי! איך אני יכול לעזור לך?
אימות לקוחות @אימותלקוחות