Skip to content

נקודת מבט של MSO על השוק בניו יורק

  • by
נקודת מבט של MSO על השוק בניו יורק

בזמן האחרון עסק של קנאביס אירוע בניו יורק, רוברט סקיארון, מנהל הכנסות ראשי ב-Curaleaf, שיתף את דעתו הפנימית של MSO על הסיבה שהוא מאמין שניו יורק עומדת להפוך לשוק הקנאביס הטוב ביותר על פני כדור הארץ.

Sciarrone התחיל בהרהור על שנותיו הראשונות כבעל הון סיכון ממוקד קנאביס. באמצעות החברה שלו, Measure 8 Partners, הוא פרס יותר מ-550 מיליון דולר על פני יותר מ-20 חברות קנאביס ברחבי העולם, כולל בתי מרקחת, שירותי משלוחים ופלטפורמות טכנולוגיות, עם השקעות בקליפורניה, אריזונה, נבאדה, קנדה ואירופה.

לאחר שהצטרף ל-Curaleaf לפני שנתיים וחצי, שגויס על ידי היו”ר הבכיר בוריס ג’ורדן, Sciarrone עבר ממשקיע למפעיל, וכעת מפקח על ההכנסות ב-18 מדינות הן בקמעונאות והן בסיטונאות. הוא הודה שהטחון התפעולי העניק לו כבוד חדש לצד העסקי של הקנאביסאבל הדגיש התשוקה למפעל וללקוחותיו נותרה לב התעשייה.

במבט לאחור על עידן ההשקעות ה”חופשיות” של 2019, כאשר עסקאות של 100 מיליון דולר היו נעשה מדי יום, Sciarrone העמיד את התקופה הספקולטיבית ההיא עם השוק של היום. “היום של קליפורניה נגמר”, הוא הכריז, והציע שהרוויה היתרה של שוק החוף המערבי ומאבקי הרגולציה יצרו מקום לניו יורק להוביל. עם ההשפעה התרבותית, החוזקה הכלכלית והתחכום הצרכני הגובר שלה, Sciarrone מאמין שניו יורק יכולה לקבוע את הסטנדרט לאופן שבו תרבות הקנאביס והעסקים מעצבים את התעשייה העולמית.

כניו יורקר שנולד וגדל, סיארון הביע גאווה עמוקה על היותו חלק מאותה אבולוציה: “זו התשוקה שלי להיות כאן ולראות את השוק הזה מתפתח”.

ההימור המוקדם של קורליף על ניו יורק

Sciarrone הדגיש את המחויבות המוקדמת של Curaleaf לשוק הרפואי בניו יורק. החברה הייתה בין הארגונים הרשומים הראשונים (ROs) שהשקיעו רבות בתשתיות, פתחו ארבעה מרפאות רפואיות ובנו מתקן טיפוח משוכלל ברוונה, ממש דרומית לאלבני, בשנת 2018. “זה אחד ממרכזי הטיפוח היפים שראיתי, הוא אמר וציין שקורליף “האמין בניו יורק מוקדם”.

עם זאת, כשהמדינה התכוננה לעבור לשימוש למבוגרים, Sciarrone נזכר בחלוקה שנוצרה בין מפעילים רפואיים ארגוניים לבין מצטרפים חדשים במסגרת תוכנית CAURD. “השוק היה מחולקוזה אף פעם לא היה צריך להיות, הוא אמר. פיצול, לטענתו, החליש את הקול הקולקטיבי של התעשייה בתקופה שבה היה צריך לעבוד יחד כדי לנווט מסים, תקנות ושינויי מדיניות מתמידים.

כיום, סקיארונה רואה סימנים של התקדמות. “השוק מתחיל לאט לאט להתאחד, הוא אמר והוסיף שהגישה של קורליף בניו יורק ממוקד על שותפויות סיטונאיות עם קמעונאים אחרים.

הוא גם הודה שקורליף חייב להרוויח בחזרה אֲמִינוּת עַל איכות המוצר. “כשנכנסתי, ל-Curaleaf לא היו הרבה. אנשים בטח זוכרים שאיכות המוצר שלנו הייתה לוקה בחסר, הוא הודה. כמו MSOs רבים בימים הראשונים, Curaleaf הסתמכה על קנה מידה וחלונות ראווה כדי להגביר את המכירות. אבל ככל שהשוק התבגר, כך גם הלך הרוח של החברה. “היינו צריכים לחשוב בביקורתיות על המותגים שלנו, על מה שאנחנו שמים בצנצנת – הגנטיקה, האף, הסיפור, אמר סקיארון.

“היו לנו 180 שלמות במסע של Curaleaf, וזה התחיל עם המאמצים שלנו בניו יורק.”

בעוד המפעילים מתאחדים סביב מטרות משותפות של שמירה על חנויות פתוחות, הרחבת גישה וייצוב ההיצע, אמר Sciarrone שתעשיית הקנאביס בניו יורק מתחילה למצוא בסיס. הוא מאמין ששיתוף הפעולה בין הקבוצות השונות הפך אותו לאחד השווקים הצומחים והבריאים ביותר במדינה.

“אם נישאר בדרך”, סיכם, “ניו יורק תהיה כלכלת הקנאביס הגדולה ביותר בארצות הברית”.

הפוטנציאל של מותגי ניו יורק

Sciarrone גם שיתף את נקודת המבט שלו על הפוטנציאל של מותגי הקנאביס בניו יורק. הוא ציין כי בעוד מותגי החוף המערבי היו צפויים פעם כדי לשלוט, העדפות הצרכנים שונות לפי אזור. תושבי ניו יורק גאים במוצרים המקומיים שלהם, ולמותגים תוצרת בית יש סיפור חזק שמהדהד עם צרכנים, לקוחות ובעלי חנויות.

“למותגים בקליפורניה יש צ’צ’ט, אבל יש לנו סיפורים משלנו לספר בניו יורק, הוא אמר.

בעוד שהעקביות והאיכות של מותגי קליפורניה נותנים להם יתרון בשווקים מסוימים, Sciarrone מאמינה שככל שהמטפחים והמפעילים בניו יורק ישתפו פעולה, מותגים מקומיים ישגשגו. הוא הדגיש שמוצרים מנוסחים, כמו מאכלים ומשקאות, עשויים להיות תחום אחד שבו מותגים בקליפורניה רואים הצלחה, אבל בפרחים, למותגים ניו יורקיים יש יתרון.

“ככל שהמטפחים יפתחו את הדלתות שלהם לשותפויות מותגים, כך יש יותר הזדמנות לכמה מותגים גדולים באמת להתמזג, ואנו נראה מותגים ניו יורקיים אמיתיים עושים את זה, הוא אמר.

Track and Trace, השוק הלא חוקי והנתיב קדימה

Sciarrone התייחס גם למערכת המעקב והמעקב הקרובה בניו יורק, שצפויה להיות מיושם בתחילת 2026. הוא רואה בכך צעד מכריע לשוק הוגן ומוסדר. “כל מי שפועל בניו יורק או בכל שוק מוסדר צריך לפעול עם רישיון, הוא אמר. ללא מעקב ומעקב, למפעילים ללא רישיון יש גישה נוחה לשוק, תוך הימנעות ממיסים ותקנות, מה שמערער את העסקים הלגיטימיים.

המערכת, הוא הסביר, תספק הקלות למפעילים מורשים, כולל מיקרו-עסקים, מיקרו-מעבדים וחוות חיצוניות, על ידי כך שתעזור להם להעביר מוצרים בצורה יעילה ושקופה יותר. זה גם יעניק לצרכנים אמון במקורו ובבטיחותו של הקנאביס שהם רוכשים. למרות שהוא מכיר בכך שחלקם ינסו לעקוף את המערכת, הוא הדגיש כי מעקב ומעקב הוא צעד הכרחי לשמירה על שוק בריא, הוגן ומשגשג.

“תשמע, זה צעד בכיוון הנכון, הוא אמר. “זה יעזור לנו לשמור על כלכלה נהדרת באמת ולמנוע לתת לאנשים תנופה חופשית בשוק.”

דחיסת מחירים ושיווי משקל בשוק

בנושא התמחור, Sciarrone ציין כי חיזוי היצע וביקוש בניו יורק הוא אתגרז. השוק צומח במהירות, אך דחיסת מחירים היא מציאות במגזר שבו מחירי הקנאביס אינם מוסדרים. “המחיר הולך לרדת, לדבריו, כל שוק שמצפה למחירים גבוהים יציבים מעולם לא היה קיים כי היצע, השקעות ותחרות משפיעים עליו כל הזמן.

הוא הדגיש את החשיבות של בניית אמון בקרב המפעילים המקומיים. חוות מיקרו וחוות חיצוניות בניו יורק מייצרות מוצרים באיכות טובה. כמו בסיס האספקה ​​המקומית מתייצב בלי יוֹתֵר מִדַי תחרות מחוץ למדינה, מפעילים עשויים להרגיש בנוח יותר להשקיע בטיפוח ובהרחבת היכולת. “אנחנו מקווים שאנשים יראו בזה השקעה, הוא אמר. Curaleaf עצמה ממשיכה להשקיע בזהירות, תוך שקלול החלטות ההתרחבות מול אי הוודאות בשוק. ייצוב ההיצעהוא מאמין, בסופו של דבר יתמוך בשוק בריא יותר לטווח ארוך.

משוואת ההמפ

Sciarrone התייחס גם לתחום ההמפ המתפתח, שבו Curaleaf החלה להתנסות במשקאות ונוכחות קמעונאית קטנה בפלורידה. למרות שהוא לא מפקח ישירות על עסקי ההמפ, הוא הדגיש את המשמעות והמורכבות שלו. שוק ההמפ הגיע לשווי של 30 מיליארד דולר, וגדל מהר יותר מערוץ הקנאביס המוסדר. זה זמין באופן נרחב בחנויות נוחות וקמעונאים גדולים, מה שאומר שהוא מושך צרכנים חדשים שאחרת עלולים להיכנס לשוק המוסדר.

“ערוץ ההמפ גונב את הלקוחות החדשים שלנו, אמר סקיארון.

צרכנים רבים המנסים קנאביס בפעם הראשונה פונים למשקאות קנבוס ומאכלים במקום לחנויות מורשות. גָדוֹל השקעות ו חָזָק לובינג של חקלאים האיץ את הצמיחה הזו, ויצר מציאות כזו אי אפשר פשוט להרחיק בחקיקה.

Sciarrone מאמין שתעשיות הפיקוח והקנבוס יתכנסו בסופו של דבר, בין אם באמצעות רישוי לאומי או ברמת המדינה. האסטרטגיה של Curaleaf היא להבין את שוק ההמפ תוך הגנה על הערוץ המוסדר, שבו שוכנים נכסי ההפצה וקשרי הלקוחות שלו. “אנחנו נילחם כדי לוודא שאנחנו מגנים על הערוץ המוסדר, הוא אמר וציין שעבודת מותג ופיתוח מוצרים, במיוחד בתחום המשקאות, הם סדרי עדיפויות מתמשכים כדי לשמור על נתח שוק.

Source link
#חשיש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×
Avatar
אימות לקוחות
Customer Support Agent
שלום, איך אוכל לעזור לך?